کهن آبادی ها

خبر و عکس

کهن آبادی ها

خبر و عکس

انهدام بزرگترین لابراتوار تولید مخدرشیشه در گرمسار

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بزرگترین لابراتوار تولید ماده مخدر صنعتی شیشه و دستگیری اعضای 9 نفره تولید این باند در گرمسار خبر داد.

اخبارحوادث:انهدام بزرگترین لابراتوار تولید مخدرشیشه در گرمسار

سرهنگ محمدرضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: ماموران انتظامی شهرستان گرمسار با همکاری عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر استان، باند 9 نفره‌ای که در روستاهای اطراف گرمسار اقدام به تولید ماده‌مخدر صنعتی‌شیشه کرده‌ بودند را شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و ضربتی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این افراد که همگی غیربومی هستند، با تهیه مواداولیه، آن را به سه کارگاه در روستاهای مورد نظر انتقال داده و در آنجا اقدام به تولید ماده مخدر خطرناک شیشه می‌کردند.

به گفته میرزایی در این عملیات علاوه بر توقیف چند دستگاه خودرو و تعدادی تجهیزات ساخت موادمخدر به همراه مقدار 23 کیلوگرم شیشه نیز کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ به ایسنا گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک‌هزار و 326 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان سمنان کشف و 76 باند تهیه و توزیع مواد نیز متلاشی شده است.

زمین لرزه‌ شرق استان تهران -گرمسار را لرزاند


زمین لرزه‌  شرق استان تهران را لرزاند

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.7 در مقیاس امواج درونی زمین در ساعت 12 و 29 دقیقه روز جمعه 21 بهمن ماه، مناطقی از شرق استان تهران را لرزاند.

دکتر مهدی زارع، معاون پژوهشی پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی ایسنا اظهار کرد: کانون این زلزله در 40 کیلومتری جنوب شرقی دماوند و 42 کیلومتری شمال گرمسار و 80 کیلومتری شرق ورامین گزارش شده است.

عمق این زلزله، حدود 10 کیلومتر برآورد شده است.

وی درباره گسل مسبب این زلزله گفت: گسل مسبب این زلزله احتمالا یکی از گسل‌های جنوب شرق تهران است و اظهار نظر دقیق در خصوص گسل مسبب زلزله مستلزم بررسی‌های بیشتر است ولی حدس اولیه، گسل ایوانکی است.

پایگاه‌های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، بزرگی این زلزله را 4.7 در مقیاس امواج درونی زمین و مختصات کانون زلزله را 35.57 درجه عرض شمالی و 52.42 درجه طول شرقی گزارش کرده‌اند.

هنوز خبری از خسارات احتمالی این زلزله گزارش نشده است

نورافشانی آسمان شهر

در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برادران بسیجی شهرمان آسمان شهر را نورافشانی کردند

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up1/61920179115620429345.jpg


ادامه مطلب ...

حضور فرماندار شهرستان آرادان در جمع بسیجی های شهر

جناب آقای شهبازی فرماندار محترم شهرستان آرادان امشب در مسجد شهر حضور یافتند و برای بسیجیان و دیگر افرادی که در مسجد حضور داشتند صحبت کردند. موضوع صحبت بیشتر پیرامون حضور همگانی در انتخابات بود.در این جلسه بسیجیان شهر و افراد سرشناس شهر و بسیج حضور داشتند.


http://garmsar.ostan-sm.ir/image/journal/article?img_id=84122&t=1328554003222

یک روز برفی

چند روز قبل اینجا برف اومد .منم چند تا عکس از مناظر جالب شهر گرفتم

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up1/82170775725509102706.jpg

ادامه مطلب ...

فرماندار شهرستان آرادان معرفی شد

با حضور خلخالی معاون سیاسی امنتی استاندار .ترابی نماینده گرمسار .علائی مقدم فرماندار گرمسار . امام جمعه آرادان و جمعی از مسئولان  ، اصغر شهبازی به سمت فرماندار شهرستان آرادان معرفی شد.